ANGTORIA - Discografia

1/16/2009.
Across Angry Skies (2004)

1. Six Feet Under's Not Deep Enough 04:13
2. Confide In Me (Kylie Minogue cover) 04:17
3. Suicide On My Mind 03:51
4. Diety of Disgust 05:01
5. A Child That Walks In The Path Of A Man 04:06
Total playing time
21:28

DESCARGAR

-----------------------------------------------------------------
God has a plan for us all (2006)
Pais: Inglaterra

Tracklist:
1-The awakening
2-I´m Calling
3-God has a plan for us all
4-Suicide on my mind
5-Deity of disgust
6-The Addiction
7-Six feet under´s not deep enough
8-Do you see me now
9-Original sin
10-Hell hath no fury like a woman scorned
11-Confide in me
12-That´s what the wise lady said

1 Comentário:

Anónimo dijo...

Este grupo me encanta.Me gusta mucho la voz de la corista de Cof,Sara J Deva.
Me descargue el demo,pues no lo tengo.
Saludos desde Bilbao,España.

Publicar un comentario

La música es sublime, el silencio también, procura que vuestras palabras sean mejores que vuestro silencio...

Related Posts with Thumbnails
 
[Un latido: Una nota musical...] © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |